Jaarverslag 2020

Met trots kondigen we de publicatie van ons jaarverslag van 2020 aan. Zoals gewoonlijk leest u er meer over de duurzame investeringen en financiële prestaties van Alterfin doorheen het jaar.

We hebben onze sociale missie tijdens de coronacrisis met volle kracht voortgezet om elk van onze 165 partners optimaal te blijven ondersteunen. In het jaarverslag gaan we dieper in op de verschillende acties die we daarvoor hebben ondernomen. We illustreren ook onze impact tijdens de crisis aan de hand van de verhalen van partners CADESA (Ivoorkust) en Chamroeun (Cambodja).

Samen met onze 6.146 vennoten streven wij naar een meer duurzame en eerlijke wereld.
Dankzij uw hulp hebben wij in 2020 steun kunnen bieden aan:

Samen creëren we een betere toekomst voor al deze families in rurale gebieden van landen met een laag en gemiddeld inkomen. Ook in 2021 blijft ons team zich met al haar macht inzetten om alle partners de nodige ondersteuning te bieden om zo de crisis te doorstaan.

Wilt u uw steun aan Alterfin versterken? Teken in op extra aandelen als een bestaande of nieuwe vennoot

Gewone Algemene Vergadering
De AV van Alterfin heeft dit jaar digitaal plaatsgevonden op 24 april 2021 om 14 uur.  Alle informatie in verband met de AV kan u terugvinden op onze website.

Nieuwsoverzicht