Getuigenissen van onze partners
Getuigenissen van onze partners

“Alterfin is de eerste internationale kredietverstrekker die ons haar vertrouwen heeft geschonken. Het is altijd moeilijk voor ons om financiering te krijgen, maar het was bijna onmogelijk om een geloofwaardig alternatief te vinden.”
(Coconut Holdings, Kenya)
|

“Toen we de lening van Alterfin kregen, maakte Tadzjikistan net een grote economische crisis door. Sommige kredietverstrekkers waren vertrokken en Alterfin kwam op het juiste moment, zodat we toch onze activiteiten rustig konden voortzetten. We vonden geen financieel haalbaar alternatief. Bovendien volgden na de lening van Alterfin nog andere investeerders.”
(Furuz, Tajikistan)
|

“We zijn erin geslaagd om twee nieuwe klanten uit de eurozone aan te trekken, omdat we dankzij de lening van Alterfin vlot aan hun verwachtingen konden voldoen.”
(Phyma, Kenya)
|

“Alterfin heeft ons aantrekkelijker gemaakt voor andere kredietverstrekkers.”
(OXUS, Kyrgyzstan)
|

“Bij de plaatselijke banken krijgen we soms pas 3 à 4 maanden na het begin van de aankoopperiode financiering, en moeten we tegen een hogere prijs inkopen. Dankzij Alterfin kunnen we het seizoen op tijd en tegen een betaalbare aankoopprijs beginnen.”
(South Organic, Tunesië)
|

“Alterfin biedt een aflossingsvrije periode van één jaar op de hoofdsom, wat in combinatie met een halfjaarlijkse aflossing van de interest en de hoofdsom voor ons een optimaal aflossingsschema is.”
(Oxus, Kirgizië)
|

"Alterfin heeft kopers aan ons voorgesteld."
(ECEG, Guatemala)
|
“Alterfin is een ware bondgenoot geweest in de ontwikkeling en groei van onze organisatie.”
(Procaja, Panama)
|
“Wij willen jullie graag laten weten dat het zonder jullie niet mogelijk was geweest om op korte tijd zoveel vooruitgang te boeken. Dankzij jullie steun en advies hebben wij ons optimaal verder kunnen ontplooien.”
(Najil CAB, Mexico)
|
“Dankzij de snelle goedkeuring van de lening van Alterfin konden wij efficiënt plannen en al een maand voor het begin van het seizoen bestellingen plaatsen bij coöperaties van producenten. Omdat we al vroeg voldoende middelen hadden, konden we ons richten op een toename van de productie met 50%, en dus ook van de verkoop. Hadden we die middelen pas later gekregen, zouden de producenten hun producten tegen lagere prijzen hebben moeten verkopen aan tussenhandelaren.”
(Liza Coffee Washing Station Limited, Rwanda)
|